JUAL TELEFON LAMA ANDA DENGAN WANG TUNAI MENGGUNAKAN APLIKASI INSTACASH.

Lamanfo.com

Laman Informasi

JUAL TELEFON LAMA ANDA DENGAN WANG TUNAI MENGGUNAKAN APLIKASI INSTACASH.

Adakah anda ingin menjual telefon lama anda tetapi malas untuk berurusan dengan pasaran dalam talian? Memikirkan harga jualan yang baik, membuat senarai dalam talian, bertemu dengan pembeli, dan menunggu wang masuk boleh menjadi sangat meletihkan. Pasaran dalam talian ini sering dipenuhi dengan penipu yang ingin mengambil kesempatan terhadap anda

Kini terdapat aplikasi yang dapat melakukan semua itu dari keselesaan rumah anda sendiri. Memperkenalkan InstaCash: aplikasi yang memberi anda harga terbaik untuk telefon terpakai anda dan memindahkan wang anda sebaik sahaja mereka mengambilnya.

 

Apa itu InstaCash?

InstaCash adalah aplikasi CompAsia yang membolehkan anda mendapatkan sebutharga tepat untuk telefon pintar dan tablet terpakai anda dalam masa 5 minit. Hanya dengan menggunakan aplikasi InstaCash untuk mendapatkan nilai tukar secara automatik, kurier akan mengambil telefon anda, dan pada masa yang sama wang tunai dimasukkan ke dalam akaun bank anda. Sekiranya anda lebih suka membelanjakan wang itu untuk perkara lain yang anda perlukan, anda boleh memilih baucar selain daripada pindahan wang melalui bank untuk membeli telefon baru, peralatan dan juga barangan rumah dari mana-mana rakan kongsi InstaCash!

Adakah anda mempunyai telefon pintar yang rosak di rumah anda? Mereka juga boleh mengambilnya! Sekiranya telefon tersebut tidak dapat menjalankan aplikasi untuk mendapatkan diagnosis, anda boleh menghubungi InstaCash di media sosial atau WhatsApp mereka untuk mendapatkan sebutharga.

 

Mahukan tawaran terbaik pada iPhone 13 baru?

InstaCash sekarang mempunyai kempen yang sedang berlangsung untuk mempromosikan perkhidmatan mereka dengan tawaran untuk mendapatkan iPhone 13 yang baru. Kaedahnya ialah anda dapat mengimbangi harga iPhone 13 yang baru berbanding dengan nilai pertukaran telefon anda ditambah dengan tambah nilai RM300!

 Sebagai contoh, mari kita anggap nilai pertukaran yang anda terima dari InstaCash adalah lebih kurang RM2,450. Di atas nilai tambah nilai itu, InstaCash memberikan tambahan nilai tambah hingga RM300. Setelah berjaya memperdagangkan peranti anda, InstaCash akan memberikan baucar bernilai sehingga RM2,750 kepada anda untuk menebus dari mana-mana rakan kongsi InstaCash untuk membeli iPhone 13.  

 

Bagaimana menggunakan InstaCash?

Untuk menebus telefon anda, muat turun aplikasi InstaCash di sini. Kemudian, ikuti empat langkah mudah: Muat turun, diagnosis, sahkan, dapatkan bayaran. Anda boleh mengetahui lebih lanjut mengenai InstaCash di laman web mereka.

Anda tidak perlu lagi berurusan dengan pasaran dalam talian untuk menjual peranti anda, kerana InstaCash melakukan semuanya untuk anda. Cukup ambil telefon terpakai anda, biarkan aplikasi melakukan keajaibannya, dan dapatkan bayaran sebaik sahaja mereka mengambilnya!

 


 
 

Anda juga boleh membeli telefon bimbit berkualiti terus dari CompAsia.

Selain aplikasi InstaCash, CompAsia juga menjual telefon terpakai di laman web CompAsia. Dengan pembelian anda, anda mendapat penghantaran percuma, jaminan percuma selama satu bulan, dan pakej lengkap dengan adapter dan kabel disertakan.

Sekiranya anda lebih suka membeli peranti baru, maka CompAsia juga dapat membantu anda. Dengan perkhidmatan Renew + mereka, anda boleh mendapatkan peranti baru dan membayar ansuran bulanan. Renew + membolehkan anda membayar untuk peranti sepanjang 36 bulan dengan ansuran serendah RM57 sebulan.

 

Sumber: SoyaCincau

Catat Ulasan

0 Ulasan